עמוד הבית בלוג אבחון ואיתור חדירות מי גשמים – מתכוננים לחורף
אבחון ואיתור חדירות מי גשמים – מתכוננים לחורף
שתף
21 ספט 2020

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בחורף היא חדירות מי גשמים למבנים. איך זה קורה? לרוב בגלל בעיות באיטום שלא בוצע כראוי או שנשחק עם הזמן, ואפילו כתוצאה מתזוזה של המבנה והסדקים שנוצרים כתוצאה מכך. כאן תוכלו לקרוא הכל אודות חדירת מי גשמים, אבחון הדליפות וגם על חברה אמינה שתבצע את הבדיקה אצלכם בבית, באמינות ובמקצועיות.

למה צריך לאבחן חדירות מי גשמים?

חדירה של מים גשמים למבנה עלולה לגרום לנזקים רבים במעטפת ובתוך המבנה. איטום המבנה נועד לשמור על המבנה ועל הדיירים המתגוררים בו. כאשר יש בעיות באיטום, נוצרים סדקים באיטום ודרכם חודרים מי גשמים. החלק הקשה מגיע כאשר צריך לאבחן במדויק היכן מקור הדליפה, זאת כדי לתקן אותה. אבחון מיקום הדליפה מתבצע באמצעות מכשור מתקדם וצוות מקצועי ומנוסה שיודע לקרוא את הנתונים בצורה מדויקת.

נזילות מים בחורף – למה זה קורה?

הגשם הראשון, והגשמים בכלל משקפים לנו את בעיות האיטום שיש במבנה. אפילו דליפת גג קלה יחסית עלולה לגרום לנזק כביר לדירה שלכם, ולכן חשוב מאוד לטפל בנזילה באופן מיידי. נזילות מים בחורף מתרחשות לרוב בעקבות בעיות איטום במבנה, או שלא בוצע כראוי או שהאיטום נשחק. על מנת לטפל בנזילה עליכם להזמין חברה המבצעת אבחון חדירת מי גשמים, שתגלה מאיפה הדליפה ותציע לכם דרכי פתרון.

איתור נזילות מי גשם

חדירת מי גשמים לדירה

ישנם מקורות רבים לחדירת מים כגון: נזילות גגות, נזילות בצנרת, צנרת שבורה, הצפה מחוץ למבנה וחדירת מי גשמים למבנה דרך המעטפת שלו. חברה מקצועית לאיתור נזילות של מי גשם, תאתר עבורכם באמצעות אנשי מקצוע מנוסים והמכשור המתקדם שיש ברשותם את המקור לנזילות. זה יכול להיות בעיות איטום במבנה, חורים בגג ועוד מגוון של סיבות.

חדירת מי גשמים לדירה

שוכרים רבים מוצאים את עצמם באמצע החורף הקר מתעוררים לבית מלא במים. אין דבר מבאס יותר מלהניח את הרגל על הרצפה ולגלות שלולית ענקית. חדירת מי גשמים לדירה הינה בעיה נפוצה בעיקר במבנים ובניינים ישנים, אך לא רק.

במבנים חדשים זה עלול לקרות במידה ולא בוצעו עבודות איטום איכותיות, הדליפה תתרחש בקלות. כאשר אתם מזהים כי מי הגשם חדרו אל דירתכם, עליכם לפעול באופן מהיר ומיידי. המים יכולים להחיות אותנו, בני האדם, אך עבור המבנים בהם אנחנו חיים הם נזק אדיר.

איתור חדירת מי גשמים מחיר

מחפשים חברה מקצועית לאיתור חדירת מי גשמים? חברת תרמופלקס היא הכתובת עבורכם. מדובר בחברה מובילה בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתחום. החברה מעסיקה צוות מומחים אשר נכונים לפתור כל תקלה, קשה ככל שתהיה.

לקוחות החברה נהנים מחברה המספקת שירות איכותי במחיר הוגן. עליכם לזכור כי מתן מענה מהיר לנזילות מכל סוג שהוא הינו המפתח לחיסכון כסף ותקלות משמעותיות לטווח הארוך. המים עלולים לגרום לנזקים רבים למבנים ויש לטפל בנזילות במהירות האפשרית.

אבחון חדירות מי גשמים

חדירת מי גשמים לדירה אבחון

חברת תרמופלקס הינה חברה בעלת ניסיון של שנים ארוכות בתחום איתור נזילות מים, החברה עושה זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת כמו מצלמה תרמית סיבים אופטיים, גז ומכשירים אקוסטיים לזיהוי גלי קול. החברה הוקמה מתוך הבנת המשמעות של נזילות מים, וההשלכות שיש להן לטווח הקצר והארוך. לקוחות החברה נהנים משירות לקוחות אדיב, זמין ונגיש בכל עת. 

באמצעות המכשור הטכנולוגי והמתקדם, החברה יכולה לאתר את הנזילות באופן מדויק ללא הרס של המבנה. עליכם לדעת כי גילוי מוקדם של מקור הנזילה יחסוך לכם הרבה מאוד כסף, ולהביא למזעור את הנזקים באופן משמעותי. חושבים שאתם צריכים אבחון חדירות מי גשמים ממבנים? הגעתם בדיוק למקום הנכון.

חייגו עכשיו למומחים של תרמופלקס במספר הטלפון 054-5422805, מאתר נזילות בדרך אליכם.

ייעוץ בוואטסאפ